czwartek, 10 sierpnia 2017

Orzeźwiająca lemoniada

Hejka!☼
Z moim psiakiem już nieco lepiej. Przed chwilą wróciła z kliniki, więc mogę spokojnie dla was coś napisać.
Dzisiejszy post będzie uzupełnieniem niedzielnego, ponieważ będzie on dotyczył wykorzystania uroczych słoiczków.
Nie wiem, jak wam, ale mnie letni czas kojarzy się między innymi z pyszną, orzeźwiającą lemoniadą. Do niedawna nabywałam ten napój ze sklepowych półek, jednak w ostatnim czasie postanowiłam całkowicie zminimalizować chemikalia z swojej diety i ograniczyłam spożycie gotowych soków czy innych kolorowych trunków. W związku z tym pomknęłam do marketu i zakupiłam kilka produktów, które pozwoliły mi stworzyć własny, domowy i przede wszystkim zdrowszy płyn, którym chcę się dzisiaj z wami podzielić.


Do przygotowania takiej lemoniady potrzebujemy cytryn, limetek, wody mineralnej, cukru, dzbanka oraz świeżej mięty.
Na początku do miseczki wsyp około czterech łyżek cukru białego(może być także trzcinowy), a następnie na wierzch dorzuć listki mięty. Wszystko zalej wrzątkiem, tak aby pokryło składniki, a później przymknij naczynie talerzykiem i pozostaw do zaparzenia.
W tym czasie wyciśnij jedną szklankę cytryn z limetkami (można dołożyć jeszcze pomarańcze, mandarynki, grejpfruty, etc), a następnie pozostałe owoce przekrój na małe kawałki.
Cytrusy przerzuć do dzbanka, zalej wyciśniętym sokiem, dolej wody, a następnie wlej wymieszany
cukier z miętą. Pojemnik z płynem umieść do lodówki, aż do schłodzenia.
Napój dobrze podawać z kostkami lodu, a do dekoracji można wykorzystać cytrusy i rzecz jasna mięte.:)
Idealny pomysł na upalne dni czy wizyty znajomych.
A jaki jest wasz ulubiony wakacyjny napój?
Słonecznego i produktywnego tygodnia, kochani!☼
PS
Zachęcam was do obserwacji mnie na snapchacie oraz instagramie, aby być na bieżąco z blogiem☼ (linki w prawej kolumnie)

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam taką domową lemoniadę! Teraz kiedy jest gorąco częściej piję właśnie ją, albo po prostu wodę z lodem niż jakieś soki gdzie jest pełno chemii i sam cukier :/
    Pozdrawiam serdecznie!
    mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nie ma się co truć chemikaliami.
      Pozdrawiam również!♥

      Usuń
  2. Aż mam ochotę na domową lemoniadę. Będę musiała zrobić.
    Domowe lemoniady są najlepsze.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Mega orzeźwiające i przepyszne!:)

      Usuń
  3. Oooo tak! Kocham tego typu napoje, codziennie wypijam po kilkanaście szklanek podobnej lemoniady ♥
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł :) chętnie bym spróbowała
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosty, niby powszechny, ale czemu by nie przypomnieć o nim, prawda?:)
      Pozdrawiam!♥

      Usuń
  5. Kocham lemonade, a najlepiej ta domowa :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! :)

    Wpadnij też do mnie:
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm! Mam ochotę na taką domową lemoniadę <3
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lemoniadę! Wypijam jej ogromne ilości, zwłaszcza teraz w te upały :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie piłam jeszcze lemoniady , aż spróbuję ;)
    zapraszam do mnie :)
    https://poznajmnieimojezycie.blogspot.com/2017/08/moje-wady-i-zalety.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Domowa lemoniada zawsze najlepsza, niestety pogoda nie rozpieszcza :(

    Pozdrawiam i zapraszam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie teraz coś słoneczko się na nas obraziło :)

      Usuń
  12. Mniam! Na upały lemoniada najlepsza :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię lemoniadę, jest świetna na upalne dni!
    Ja lubię w lecie również kawę mrożoną i różne koktajle! :)
    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dokładnie! Lemoniada i koktajle, to też coś cudownego!:)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Koniecznie!♥
      Również pozdrawiam!☺

      Usuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, obserwację a także odwiedziny! Każda z wcześniej wymienionych czynności sprawia, że na mojej twarzy pojawia się ogromny uśmiech, a przede wszystkim daję mi to motywację do dalszego blogowania. Jeśli posiadasz swój blog, zostaw link w komentarzu! Nie bawię się w obserwację za obserwację. Jeśli mój blog Ci się spodobał dołączysz do grona moich czytelników. Jednak za każdy komentarz się odwdzięczam!